ДЕВЕТ СВАСТИКА

ДЕВЕТ СВАСТИКА
СУНЧАНИ КРСТ. НЕБЕСКИ КРСТ. СВЕТОЧ. КОЛЕДНИК. ДУШЕВНА СВАСТИКА. СВАРОЖИЧ. СТРИБОЖИЧ. ВЕДАМАН. ВАЛКИРИЈА

недеља, 19. август 2012.

Robert Tili, Tri pesme


BESCILJNO, BESMISLENO, BEZNADEŽNO

  

Živim-živim

  
Li?.....



ZA 36 GODINA

Prestao sam da zasmejavam i sebe i okolinu
Da se smejem
Izgubio sam društvo
I sve prijatelje
Otac i majka okrenuli su mi leđa
Onda i kćer
Žena nije ali je napokon umrla
Nije više imala snage za mene
Za sebe pogotovo
Postao sam depresivan
Postao sam alkoholičar i tabletoman
Postao sam ćutljiv
Izgubio duhovnost
Duhovitost
I visprenost
Oglupeo
I i
Zgubio sve
Čak i ono što nikada nisam n
I i
Mao


NIČEG NOVOG POD SUNCEM (VEŽBA IZ KREATIVNOG PISANIJA)

vest: nađena beba u kontejneru u Rakovici
opišite njen život
bulažnjenja o uspehu
slavi kao velikog naučnika
sportiste
biznismena
ne
dete je praćeno vonjom govana i jare avgustjulskih popodneva
samo kao pas lutalica
odrastalo u potpunom beznađu i očaju
pušilo kitu za doručak
ručak i večeru bi prespavalo
a noću išlo u džeparenje
nije imalo nikog da ga kad poodraste negde zaposli
kao kopača kanala ili deda seru
živelo je u haustorima i napuš(t)enim podrumima
i umrlo je u 53.godini kao klošar od gladi
samoće
i svih mogućih bolesti ovog sveta
samo pod raspećem kog je obgrlilo
kao nikad znanu majku

(Iz ciklusa JOŠ NE & VEĆ )

Нема коментара:

Постави коментар